torsdag 5 juni 2014

Dag tre

Idag känns det som det gått bättre. Mesta delen av dagen spenderades spelandes Bloodlines, och det gick bra. Väldigt bra spel, detta var säkert 20onde genomspelningen och vet inte hur många gånger jag börjat om för att det är så trevligt spel. Så ett bra spel som har underhållit mig idag!

Negativt: 
- Ingen promenad idag.
- Suttit större delen av dagen.

Positivt:
- Har ätit helt rätt idag.
- Planen att käka lax med broccoligratäng gick i lås.
- 4 stycken färdiga broccoligratänger i frysen över!
- Var ute och rörde på mig i 15 min (gick och handlade)
- Dammsög köket, slängde skräp, laddade en diskmaskin och diskade, torkade av bänkskivan.
- Gick upp kl 10 ca (igår var jag uppe redan 08:45)

Plan för imorgon:
- Äta en bit kycklingfilé med gratäng
- Laga en grönsakssoppa / lchf? - Kolla upp recept.
- Sortera igenom papper på skrivbordet.
- Byta lakan i sängen. 
- Boka tvätt-tid.
- Hämta ut paket!
- Promenad runt sjön. Runkeeper!
- Fint väder? Kanske bada. 

Behöver skaffa mig:
- Nya leggings.
- Byxor som sitter bra (kanske kan slanka ned i ett par jag redan har?)


Sådär. Lite planering. Lite sammanfattning av dagen och lite saker jag behöver påminna mig om att göra.

Idag kändes som en okej dag. Känns väldigt skönt att inte ha ätit fel idag. Väldigt bra. 

/ Teal Taylor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar